Печать

Транспортний комітет Ради готовий до компромісу щодо допуску в Україну іноземних судів, щоб "запустити річку" - Урбанський

on . Posted in Новости

Комітет Верховної Ради України з питань транспорту готовий відмовитися від раніше прописаних в законопроекті "Про внутрішній водний транспорт" позицій щодо допуску на територію країни суден під іноземними прапорами, щоб вийти на компромісне рішення щодо законопроекту в цілому.
"Процедура бербоут дозволила б сільгоспвиробникам взяти такі судна в чартер. Або заплатити перевізнику, який оперує такими судами в Україні. Далі вони б подивилися, наскільки це було б цікаво з точки зору економіки, проаналізували перспективи. І потім змогли б прийняти рішення про замовлення будівництва таких плавзасобів і суден на українських підприємствах і заводах. на жаль, цього не буде. Зараз ми готові відмовитися від цієї позиції в новому законопроекті "Про внутрішній водний транспорт", аби тільки "запустити ре у ". Тому що як тільки цей процес запуститься, суднобудування і судноремонт все одно отримають поштовх", - сказав голова підкомітету з питань морського і річкового транспорту Олександр Урбанський в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
 
Він також зазначив, що народні депутати і Міністерство інфраструктури близькі до компромісу щодо річкового збору.
 
"Одним з основних каменів спотикання, як ви знаєте, було питання річкового збору. Але з обережним оптимізмом можна сказати, що в цьому питанні практично знайдений компроміс", - сказав А.Урбанський, додавши, що річковий збір потрібен для підтримки річок, зокрема , Дніпра в судноплавному стані.
 
Як повідомлялося, Верховна Рада в кінці лютого 2018 роки не прийняла в першому читанні законопроект "Про внутрішній водний транспорт" №2475а і альтернативний йому законопроект №2475а-3 і відправила їх на доопрацювання.
 
Раніше неодноразово озвучувалася необхідність прийняття зазначеного документа. Зокрема, в кінці 2017 року глава представництва Європейського Союзу в Україні Хьюг Мінгареллі підтримав прийняття законопроекту "Про внутрішній водний транспорт" в Україні, проте звертав увагу на необхідність внесення змін до законодавства відповідно до Угоди про асоціацію Україна-ЄС.
 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить