Печать

У Мінінфраструктури та ВР занепокоїлися зниженням дозволу осадки суден через Керченський міст

on . Posted in Новости

У Міністерстві інфраструктури України та парламентському комітеті з питань транспорту занепокоєні можливим зниженням дозволу осадки у вантажних суден, що проходять через Керченську протоку, після будівництва Керченського моста.
 
Як повідомив член Комітету ВР з питань транспорту Володимир Гусак на своїй сторінці у Facebook, у понеділок відбулася нарада з "розгляду проблемних питань, пов'язаних із забезпеченням безпеки судноплавства, підтриманням глибин та організацією вантажопереробки в портах Азовського регіону в сучасних умовах" під головуванням заступника міністра інфраструктури України Юрія Лавренюка.
 
За його словами, в нараді взяло участь керівництво ДП "Адміністрація морських портів України" на чолі з Р.Вецкагансом, директори, начальники адміністрацій і капітани Маріупольського і Бердянського морських портів, народні депутати, представник НАБУ.
 
"Проблема в тому, що протягом цього року роботи з днопоглиблення в Азовському морі фактично не проводяться. Причин називали багато. Так, державне спеціалізоване судно "Меотида", яке займалося днопоглибленням в Азовському морі до 2014 року та яке в 2014 році забрали звідти, поки ще не можуть повернути через юридичні питання, пов'язані з проходом через Керченську протоку. Питання ледь не на рівні рішення РНБО, а тендер на днопоглиблення серед приватних компаній, який АМПУ провів цього року, зараз розслідується НАБУ. І начебто і тендер провели, і переможець є, а жодної роботи немає", - констатує парламентар.
 
За його словами, "прохідну осадку можуть знизити з паспортної 8 до 7,5 м, а далі може бути ще гірше. Така ситуація вже була в 2015 році, коли осадку були змушені знизити до 7,2 м".
 
"Тоді, завдяки нашим зусиллям і тиску з усіх боків на тодішнє керівництво АМПУ вдалося все-таки забезпечити днопоглиблення та відновити паспортну осадку. І ось проблема повернулася. Знову будемо разом шукати вихід, щоб через втрату керованості та "управлінську безвихідь" морські перевезення в Азовському морі не припинилися і не страждали хлібороби Приазов'я та металурги Маріуполя", - вважає нардеп.
 
за матеріалами Інтерфакс-Україна

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить